Az első Cosmopolitan Blogger Days élményem

by - október 29, 2018


Számos blogger társamhoz hasonlóan én is részt vettem a Cosmopolitan Blogger Days-en. A szombati nap látogattam ki a barátommal, valamint nővéremmel és a barátjával.  Ez volt az első alkalom, hogy részt vettünk az eseményen és nagyon jól szórakoztunk.


10 óra körül érkeztünk az eseményre, amit a Groupama Aréna egyik termében tartottak. A fogadtatás nagyszerű volt, rózsaszín szőnyeg gurult elénk, a regisztrációs pultnál a lányok hatalmas virágos fejdíszt viseltek és mosolyogva fogadták az érkezőket. (Elismerésem, hogy egész nap bírták, azt a fejdíszt.)


Elveszett kiskutya

A kezdeti 3-4 óra nekem kicsit ilyen elveszett kiskutya hangulatban telt. Nem tudom miért, de csak bolyongtam, mindenre kb. azt mondtam, hogy na majd később kipróbáljuk. Kicsit úgy éreztem magam, hogy miért is vagyok én itt. Sokak arca ismerős, de inkább az ismeretlen ismerősök vagyunk egymásnak. Egy ember volt, akivel egymásra is köszöntünk, Manuéla, az Inspirations of Manuela bloggere, akivel készítettünk közös képet is és váltottunk néhány szót, de itt is alul múltam önmagam és eléggé távolságtartó voltam. Veletek is előfordult már ilyen?

Közös képek


Kicsit kiéltem a rajongói énem is, és készítettem közös képet azokkal is, akiknél néha-néha néző vagyok magyar youtube fronton. Jó példaként szerepelnek előttem, hogy visszahúzódó, néha-néha introveltáltnak mondható személyiségekként is elérték azt, ahol épp tartanak blogger/ youtuber fronton.


Nővéremékkel és a barátommal is készítettünk képeket, az instax pultjánál, ami örök emlék lesz. Utána pedig jöhettek az instás közös képek egy-egy ajándékért cserébe. A cégeknek jó(?!) reklám, mi pedig elégedetten távoztunk a pultoktól egy-egy termékért cserébe. 


Kiállítók

Számos kiállítót sorakoztatott fel az esemény és minden egyes pulttól elégedetten távoztunk. A kiálltók nagyon kedvesek és türelmesek voltak. 


Nővéremmel felmérettük a fejbőrünk és hajunk állapotát a Loreal pultjánál. Kiderült, hogy neki tökéletesen egészséges a fejbőre és egy hajtőből 4 hajszála nő. Míg nekem a faggyú termelésem magas, viszont 3 hajszál nő nekem is, ami azt jelenti, hogy sűrű a hajam (az átlag 1 szál) :) 

Érdekes volt ilyen nagyításban látni a fejbőröm és a hajam, pont mint a reklámokban a sokszoros nagyítás. Korábban sosem voltam ilyen felmérésen, így jó iránymutatás lehet a következő samponom választásánál. Jelenleg az Inecto samponját használom, ami egyáltalán nem hálás, ezért elővettem megint a L'oreal Botanicalsból visszamaradt samponom és elhasználva ezt, jöhet az új sampon. 


A L'orealon túl még a beauty részleget erősítette a Barnängen, Bioderma, Schwartzkopf, Nature Box és a Rossmann is. Lehetett fonatot kérni, sminkfrissítést, bőrállapot felmérést, de ezeket én most kihagytam, viszont mások előszeretettel vették igénybe a szolgáltatásokat.

Ha már blogger day, milyen lehetőségeink voltak kapcsolatot teremteni a cégekkel? Én a CCC pultjánál töltöttem ki egy együttműködési papírt, ami megadja a lehetőséget, hogy a jövőben a cég felvehesse velem a kapcsolatot. Itt nem beszéltem a cég képviselőivel,csak kitöltöttem egy nyomtatványt.


A másik cég a Lufthansa volt, ahol a képviselővel beszéltem is. Itt felírtam az elérhetőségeket, egy két statisztikai adatot és a főbb témaköreimet. Lehet nem én vagyok számukra egy tökéletes blogger / vlogger jelölt, de az esélyt bárminek meg kell adni, sosem lehet tudni. Ami nagyon tetszett, hogy  külön lelkesedett azért, hogy Debrecenből már repültem és ismerem az itteni repteret. "Az első élő ember, aki repült már Debrecenből és találkozok vele". Nagyon tetszett :)


Előadások

Belehallgattunk a #magyar @Insta #helyzet - Mit és kit szeretnek a hazai követők elaődásba, amit Boroznaki Gergő tartott a Cranetől. Alapjáraton érdekes volt és tanulságos. Ezt követően igazából az ebédszünet után ültünk le az előadásokat hallgatni, egy kis pihenésként, mert már lefáradtunk a 4 óra járkálás után. 

Az első előadás, amit meghallgattuk az PamKutya előadása volt. Eladnám magam, de hogyan?- Így hívd fel magadra a nagy márkák figyelmét címmel. Összegyűjtött 9 pontot, ami általánoságban magában foglalta azt, hogy maradjunk hitelesek, adjuk önmagunkat, legyünk önmagunk, ne vásároljunk követőket és tudjunk nemet mondani egy-egy hozzánk nem illő megkeresésre is. Érdekes volt, nagyon tetszett az előadása, igaz kicsit egy átlagos "ezt már mindenhol olvastuk" pontok voltak, de igazából nincs ezeknél beváltabb recept, amiket ő sorolt, emiatt fordulhat elő, hogy mindenhol ezt olvashatjuk.



Az ő előadását követte Hamedl Andrea SEO-szerkesztő és Szabó György SEM és audience csoportvezető előadása Pénz és hírnév - Profitálj a Google és a Youtube jelenlétedből címmel. Ez volt az egyetlen előadás, ahol bőszen jegyzeteltem a telefonomba. Az ő előadásuk alatt lett megemlítve Lil Miquela neve, aki 1,5 milliós követőtábort tud magáénak. Az érdekesség vele kapcsolatban az az, hogy nem egy valós személyről van szó, hanem egy robotról. 

Részt vettünk még Kovács Dorottya és Tokár Tomi előadásán is. Tomi határozott volt és jól előadta a mondanivalóját, Dóritól nem éreztem azt, hogy a toppon lenne, kicsit elveszett kiskutyának éreztem őt is.

Képtalálat a következőre: „t hanks”

Az ő előadásuk után érkezett Farkas Dániel influencerszakértő a Star Network képviseletében, A NEM ereje az influencer marketingben - Mit vállalj, mit ne, és mennyit témával? Nagyon szuper előadás volt, jól elkészített diasorral, találó giffekkel, komolyabb témával, de mégis humorosabb köntösben tálalva. 

Nagyon tetszett az, hogy olyan dolgokat emelt ki, ami sok vezető bloggerre és vloggerre is igaz, de mégis ellenpélda. Túlzott szponzorációk, folyamatosan új kedvenc az adott szépségápolási területen, a v/blogger stílusához nem illő tartalmak, vásárolt követők... Pattogtak a példák és a fals számok a fejemben, épp emiatt szerintem ez az előadás fogott meg a legjobban. Élő példák mozogtak körülöttünk, "sikereket" elérve. De hát kinek mi a siker, ebből is lehet tanulni ;) 


Szervezés

A szervezésnek jár egy hatalmas gratuláció. Én még aznap megköszöntem Petrának (igaz már csak instagramon), hogy milyen színvonalas rendezvényt teremtettek a bloggerek számára. Megjelentek kicsik és nagyok, beszélgethettünk olyanokkal, akikkel lehet csak a social media felületeken találkozunk. Megismerkedhettünk a márkákkal, lehetőségünk volt tanulni és fejlődni az előadások által, úgyhogy szuper volt, minden, amit megteremtettek nekünk.

A műsorvezetésnek is jár egy hatalmas pacsi, Steiner Kristóf színvonalasan, humorral tarkítva, néhol pedig egy kicsit komolyabban vezette fel az adott témákat, fokozta a hangulatot és teremtett egy kellemes légkört az egész előadássorozat alatt. Gratulálok a választáshoz :)

Nem maradtunk sem éhen, sem szomjan, sőt még egy kis kávéval vagy energia itallal is felpörgethettük magunkat az egész napos forgatagban, így tényleg elmondhatjuk, hogy a szervezők mindenre gondoltak.

Reméljük jövőre ugyanekkor, ugyanitt találkozunk.

Ti voltatok az eseményen? Hogy éreztétek magatokat?



Hasonló bejegyzések

0 megjegyzés