Ismerjétek meg a WiseTreeNaturalst

by - október 12, 2017



Egy interjúval érkeztünk most nektek, ahol feltettünk 5 kérdést a WiseTreeNaturals csapatának, akik készséggel válaszoltak nekünk. Ismerjétek meg ti is, ezt a magyar márkát.

1) Hogyha egy szóval kellene jellemezni a márkát mi lenne az?

Innovatív (jelentése: újító, előremutató, forradalmasító)

2) Mi alapján történt a névválasztás?

Szerettük volna, ha a névben is benne van az, hogy a cég szigorúan tudásalapú, tudásközpontú elvek alapján működik.  Ez lett a "Wise", azaz bölcs jelző.
A "Tree" (fa) a természetességet szimbolizálja. Azt, hogy az elképzeléseinket csakis természetes alapanyagok felhasználásával valósítjuk meg.

Az angol nyelvű névválasztás mögött az is rejlik, hogy nemzetközi piacokat szintén el szeretnénk érni. Mondhatjuk, hogy a tervek a kezdetektől fogva grandiózusak voltak.

3) Kiket céloz meg a márka fő közönségének?


Elsősorban a nőket. Mindkét termékfejlesztési és gyártási águnk: a szépészeti termékek és az egészségvédő megoldások a női hormonális eredetű egyensúlytalanságokra a szebbik nemet célozza. Az alapkoncepció, hogy a külső szépséget nem elég kívülről támogatni, hanem belülről is táplálni kell. Ennek alapján jöttek létre pl a szépészeti csomagok is, ahol a természetes alapanyagú krémek hatását belsőleg, étrend-kiegészítőkkel segítheti a vásárló.

4) Melyik a Top5 termékük. Röviden jellemezzék őket.



Ha A TOPLISTÁS terméket kérdeztél volna, azonnal rávágnám, hogy a Ciklusbarát krém, amelyik a női szervezet természetes progeszteron termelését segíti. Alappillér minden olyan ösztrogéndominancia által okozott állapotban, mint például az endometriózis, PCO/PCOS, mióma, meddőség, mellékvese funkciók zavara stb. ami szép lassan népbetegséggé növi ki magát.


Így, hogy még másik négy terméket is ki kell emelni a palettából nehéz J Talán a Kurkuma Spektrum, amelyben a piacon talán egyedülállóan víz oldékony formában van benne a hatóanyag és így a hasznosulása messze felülmúlja a más piacon lévő kurkumin hatóanyagú termékeket. És természetesen összehasonlíthatatlan a kapszulázott kurkuma őrlettel, ami a konyhában kitűnő fűszer, de nagyjából a többi placebo …



Megemlíthető a Magnézium Komplex krém, ami viszonylag új termék a piacon, de nagyon felfelé ívelő népszerűségnek örvend és nagyon jó visszajelzéseket kapunk azoktól, akik stresszre, álmatlanságra, sportolást követő izomfájdalmakra, izomgörcsre (időskorban is), belső feszültség oldására alkalmazzák. Úgy néz ki, hogy a kiválasztott magnéziumformák ötvözete igazi csoda-kombó lett. 


A Rózsagyökér Komplex kapszulánkkal kombinálva igazán ütős megoldás lehet az álmatlanság kezelésében (Álmatlanság Stop Minicsomag).
Megemlítem még a Glutation krémünket, ami szintén egy új fejlesztés és Európában talán egyedülálló. Kiváló a máj méregtelenítésben és mint a szervezet fő antioxidánsa, kiemelkedő immunrendszer támogató, érezhetően lelassítja az öregedést és ez a bőrön is nagy mértékben meglátszik!


És hogy ne felejtsük el a szépészeti águnkat sem – itt talán a Randikrémet említeném, ami 18 aktív összetevőből épül fel. És mindemellett van benne egy szuper bomba: hialuronsav hatás két fázisban! A krémben lévő hialuronsav egy nagy molekulájú és kis molekulájú elegy: az egyik típus azonnal, míg a másik hosszabb távon fejti ki áldásos hatását. Mindezek mellett természetesen olyan anyagokat tartalmaz, amelyek segítik a hialuronsav hasznosulását, valamint olyan komponenseket, amelyek a terméken hirdetett „azonnali ránctalanításra” is alkalmasak.

5) Milyen problémákra kínálnak a megoldást a termékek?

Itt megemlíteném, hogy a cég irányelvének fontos eleme, hogy minden termék csak természetes összetevőt tartalmaz.
Magára meg a kérdésre válaszolva - az egészségvédő megoldásaink vagy termékpárosításaink nagyszámú nőgyógyászati egyensúlytalanság esetében állapotjavító hatással bírhatnak. 

De ezen kívül a hormonháztartás más területein fellépő panaszok esetében (i.e. pajzsmirigy alulműködés, gyulladásos eredetű pajzsmirigy problémák, IR, cukorháztartás borulása stb) is bátran használhatóak.


A szépészeti termékek a ’szépség kívül-belül’ koncepciót követik, a visszajelzések alapján igen jelentős elégedett vásárlói bázissal.

Köszönjük a válaszokat, Dr. Bíró Szabolcsnak remélem adhattunk valami pluszt egy számunkra is újdonságot jelentő márka kapcsán.


Hasonló bejegyzések

0 megjegyzés